måndag 14 oktober 2013

Hemma hos oss just nu...

Fyllde år den 11 september och då önskade jag mig Tom Dixon Etch ljuslyktorna. 
Det blev en i rostfritt och två i mässing. Brickan är från PB Home och köpt på Lakewoodliving.se. 
Tine K ljusstaken får vara kruka nu.
Golvlampan har några år på nacken nu men är lika förtjust i den än. 
Den kommer från Rydéns och heter Captain. Den har fått flytta in i mathörnan istället för sovrummet. 
En glasdome från Mio. Har velat ha en sådan länge men de är ju så dyra. 
Men denna kostade bara 399kr. Beställde även lite snygga böcker från CDON. 
En till Tine K ljusstake som fått en grön växt i sig. 
Dammvippan har jag köpt på Gardin Olsson i Jönköping men House Doctor har också en. 
En tavelvägg som jag till slut är nöjd med. Först satte jag upp en tavellist men det blev inte som jag tänkt mig. Så det vara bara att plocka ner den och spackla och måla. 
Tavlorna kommer från Lagerhaus, Fotografiska och Society6.
Om man inte har råd med originalet på 2500kr kan man köpa en lookalike. 
Glasvas från Mio 349kr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar